Pradžia> Socialinis darbas> Socialinio pedagogo veikla, ugdant socialinės atskirties vaikų komunikacinius gebėjimus vaikų socialinės paramos ir ugdymo centruose Socialinio pedagogo veikla, ugdant socialinės atskirties vaikų komunikacinius gebėjimus vaikų socialinės paramos ir ugdymo centruoseĮvadas. Socialinės atskirties vaikų problematika šiandieniniame gyvenime. Socialinės atskirties samprata. Socialiai pažeisti vaikai. Socialinio pedagogo profesinė veikla ugdant komunikacinius gebėjimus. Efektyvios komunikacijos samprata. Komunikacinių gebėjimų ugdymo metodai socialinėje pedagogikoje. Teorinės socialinio pedagogo veiklos prielaidos ugdant komunikacinius gebėjimus. Išvados. Sparčiai besiplėtojančiame informacinių technologijų amžiuje vis didesnę vertę įgyja betarpiškas žmonių tarpusavio bendravimas. Pasak I. Leliūgienės (2003), žmonių tarpusavio bendravimui besikeičiančioje visuomenėje socialinė pedagogika skiria nemažai dėmesio, nes jame koncentruojasi individo mąstymo ir vystymosi formos, visuomeniškai svarbios kategorijos ir subjektyvūs ketinimai (4, p.46). Niekas neabejoja, jog efektyvų socialinį funkcionavimą lemia bendravimo ir komunikaciniai įgūdžiai. Deja, ne kiekvienas vaikas sugeba sėkmingai bendrauti, tą sąlygoja vaiko gebėjimai ir socialinė aplinka (ugdymo įstaiga, šeima, informacinių technologijų kultūra). Šiandien viena iš svarbiausių užduočių socialinėje pedagogikoje - yra išugdyti žmonėse pilnaverčio šiuolaikinio socialinio bendravimo įgūdžius (4, p.46). Socialinis pedagogas - tas žmogus, kurio veiklos uždaviniuose numatyta socialinių įgūdžių ugdymas, o vienas iš socialinių įgūdžių yra bendravimas (komunikacija).
Darbo tiriamasis objektas – socialinio pedagogo veikla ugdant socialinės atskirties vaikų komunikacinius gebėjimus.
Darbo tikslas - išanalizuoti socialinio pedagogo veiklą ugdant socialinės atskirties vaikų komunikacinius gebėjimus.
Darbo uždaviniai: 1. atskleisti socialinės atskirties problematiką šiandieniniame gyvenime; 2. įvardinti socialinės atskirties atsiradimo priežastis; 3. apžvelgti socialinio pedagogo profesinę veiklą ugdant komunikacinius gebėjimus.
Darbo metodologija: Mokslinės literatūros analizė atlikta siekiant atskleisti socialinės atskirties vaikų problematiką šiandieniniame gyvenime, bei apžvelgti socialinio pedagogo veiklą ugdant komunikacinius gebėjimus. ... Autorius | Ligita |
---|
Viso autoriaus darbų | 1 darbas |
---|
Metai | 2005 m |
---|
Klasė/kursas | 2 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | Jūratė Tamulevičiūtė |
---|
Švietimo institucija | Vilniaus kolegija |
---|
Fakultetas | Sveikatos priežiūros fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Socialinio pedagogo veikla ugdant socialines atskirties vaiku komunikacinius gebejimus vaiku socialines paramos ir ugdymo centruose [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 12 puslapių
 - Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
- Jūratė Tamulevičiūtė
- 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |