Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Socialinis darbas>Socialinio darbo ypatumai su sutrikusio intelekto vaikais ir jaunuoliais
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinio darbo ypatumai su sutrikusio intelekto vaikais ir jaunuoliais

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Uždaviniai. Metodai. Naudojami terminai. Pagrindinės psichinių negalių rūšys bei jų charakteristikos. Skirtingų lygių intelekto sutrikimai. Neįgalaus vaiko ugdymas. Specialiųjų poreikių vaikų veiksmų ir elgesio korekcijos ypatumai. Socialinio darbo svarba su specialiųjų poreikių vaikais ir jaunuoliais. Išvados.

Ištrauka

Lietuvos Respublikos specialiojo ugdymo įstatymas (1998 12 15 Nr. VIII 969) įsipareigoja išskirtinį dėmesį skirti specialiųjų poreikių vaikų ir paauglių ugdymui. Šiame įstatyme specialiųjų poreikių asmenys įvardijami kaip "vaikai ir suaugusieji, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys ribotas galimybes dalyvauti ugdymo, ir visuomenės gyvenime".
Be to, negalima pamiršti, kad pasaulyje prioritetas teikiamas visų gyventojų švietimui ir sveikatai. Lietuva, siekdama tapti Europos Sąjungos nare, vis tebesprendžia daugybę laikmečio iškeltų uždavinių, iš kurių vienas – neįgaliųjų vaikų ugdymas, jų socializacija ir natūrali integracija į visuomenę. (Barkauskaitė M., 2001).
Todėl problemų matymas ir socialinio pedagogo darbas specialiojo ugdymo įstaigoje – tai vienas iš pačių svarbiausių žingsnių į problemų sprendimą. Tačiau socialinio pedagogo veikla gali būti bevaisė, jei nebus sukurtas problemų sprendimų tinklas bendruomenės lygmenyje.
Anot Vasilkovienės (1997), vaiko pažinimo objektas – jį supantis pasaulis (gyvoji ir negyvoji gamta, žmonės, jų darbai, gyvenimas). Specialaus ugdymo institucijos turi nuosekliai plėsti ir gilinti vaiko žinias apie aplinkos daiktus, žmonių gyvenimą, tradicijas, papročius. Svarbiausias uždavinys – padėti vaikui rasti savo vietą jį supančioje aplinkoje, formuoti doroviniais principais paremtą vaiko santykį su aplinka, padėti vaikui joje orientuotis.
Darbo autorė šią temą pasirinko todėl, kad dabar ypač aktualu ne tik specialiųjų poreikių asmenų ugdymo problemos, bet ir tinkama socialinio pedagogo veikla, o visos įstaigos, susijusios su specialiųjų poreikių asmenų ugdymu, turi siekti vieno tikslo – padėti neįgaliesiems integruotis į visuomenę.
Darbo tikslas: Numatyti socialinio darbo ypatumus su sutrikusio intelekto vaikais ir jaunuoliais.
Uždaviniai:
1. Apžvelgti vaikų vystymosi sutrikimų priežastis.
2. Pateikti specialiųjų poreikių vaikų veiksmų ir elgesio korekcijos ypatumus.
3. Išryškinti socialinio darbo svarbą su specialiųjų poreikių asmenimis.
Metodai:
• mokslinės literatūros analizė ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-30
DalykasSocialinio darbo kursinis darbas
KategorijaSocialinis darbas
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis19.65 KB
Autoriusmarius
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaUtenos specialiojo ugdymo ir užimtumo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Socialinio darbo ypatumai su sutrikusio intelekto vaikais ir jaunuoliais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Utenos specialiojo ugdymo ir užimtumo centras / 1 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą