Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Socialinis darbas>Probleminių šeimų moksleivių stereotipinių vertinimų ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Probleminių šeimų moksleivių stereotipinių vertinimų ypatumai

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Šeima ir jos įtaka vaiko raidai. Pedagoginis požiūris, mokytojų vertinimai ir jų poveikis probleminių šeimų vaikams. Pedagogų požiūris ir vertinimai į probleminių šeimų vaikus. Pedagoginis poveikis probleminių šeimų vaikams. Visuomenės požiūris į probleminius vaikus. Kiekvienas žmogus yra individualybė. Tyrimas. Tyrimo metodika, tiriamieji. Tyrimo rezultatai ir jų analizė. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais (10).

Ištrauka

Stereotipai, tai vertinimai. Dažniausiai dalykai vertinami šabloniškai, taikant nevienodą informaciją, neatsižvelgiant į konkrečias individualias savybes, ypatybes. Juos būtų galima apibūdinti, kaip koncervatyvius ir neieškančius naujos informacijos nusistovėjusius vertinimus.
Stereotipai labai veikia žmonių bendravimą, dažniausiai neigiama linkme.
Šiandieninėje visuomenėje ypač daug dėmesio yra skiriama žmogaus materealinėms vertybėms, jo statusui visuomenėje ir t.t. didžiausia problema, socialinių sluoksnių tarpusavio bendravimas, visuomenės susiskaldymas, nemokėjimas burtis į bendruomėnes dėl stereotipinių vertinimų ir neigiamo požiūrio vienų klasių atstovų į kitus. Gaila- tačiau nuo šabloniško požiūrio į kitus nukenčia ir vaikai. Ypač mokykloje. Mokydamiesi jie susiduria su įvairiais sunkumais: su kitokiu galbūt nevienodu vertinimu, neigiamu ar atsargiu požiūriu į juos ir pan.
Šiame darbe bus aptariamas žmonių požiūris į probleminių šeimų vaikus, panagrinėta kaip tai įtakoja bendravimą ir kokį atitinkamą elgesį iššaukia stereotipai. Bus labiau įsigilinta į tarpasmeninius probleminių šeimų mokinių ir mokytojų santykius, bei plačiau aptariama pačių pedagogų nuomonė apie vaikus kurių šeimose yra problemų ir tų problemų įtaka mokinių mokymuisi.

Tyrimo objektas: probleminių šeimų moksleivių stereotipinis vertinimas
Tiksals: išsiaiškinti studentų požiūrį į probleminės šeimos vaiką ir ištirti, kaip stereotipinis vertinimas įtakoja bendravimą.
Uždaviniai: 1) Išaiškinti skirtingų fakultetų (socialinio ir edukologijos) studentų požiūri į probleminės šeimos vaiką.
2) Panagrinėti vaiko socializaciją asocialioje ir prosocialioje šeimoje.
3) Ištirti, kaip stereotipai įtakoja tarpasmeninius santykius.
Metodai:
• Teoriniai – mokslinės, psichologinės ir pedagoginės literatūros šaltinių analizavimas.
• Empiriniai – tyrimas, dokumentų analizė
Bendravimas mūsų gyvenime yra labai svarbus procesas. Tik šio proceso metu mes pažįstame vianas kitą ir formuojamės patys. Tačiau bendraujant labai dažnai atsitinka taip, kad įvairūs stereotipai ir stereotipinis vertinimas gadina mūsų tarpasmeninius santykius (Bendroji psichologija, 1986).
"Stereotipai vadinamos sudėtingos nuostatos, kurias sudaro tam tikrų reiškinių shematizuotas supratimas, vaizdiniai ir emociniai vertinimai" (Jacikevičius, 1995). Jie liečia ne tik atskirus individus, bet ir įvairias elgesio formas, gyvenimo stilius, tam tikras grupes ir panašiai. Jų yra įvairiausių: tai ir tautiniai, ir rasiniai, ir profesiniai ar net buitiniai. Šeimų stereotipai taip pat neaplenkia. Šiandieninėje visuomenėje ypač daug dėmesio yra skiriama žmogaus materealinėms vertybėms, jo statusui visuomenėje ir panašiai. Dažniausiai, kokioje šeimoje gimė vaikas yra steretipizuojamos ir jo savybės, sprendžiant pagal tėvus, jų materealines – buitines gyvenimo sąlygas ar statusą. Žinoma šeima- tai pirmoji ugdymo institucija, kuri labiausiai įtakoja visą tolesnią individo raidą bei gyvenimą. Būtent ji įtakoja ne tik asmenybės formąvimąsi, bet kartu ir žmogaus savęs vertinimą, pasitikėjimą, taip pat skatina vaiko kūrybinį bei socialinį aktyvumą (Leliūgienė, 2002). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-05
DalykasSocialinio darbo kursinis darbas
KategorijaSocialinis darbas
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai19 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis51.38 KB
Autoriusindroox
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasEdukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Probleminiu seimu moksleiviu stereotipiniu vertinimu ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą