Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Socialinis darbas>Žymiai ir vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų kalbinio bendravimo ugdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Žymiai ir vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų kalbinio bendravimo ugdymas

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Bendravimas. Kalbos supratimas. Sakytinė kalba. Apibendrinimas. Bendravimo ir kalbos ugdymo bendrieji bruožai. Ch. Kiernan, B. Reid apibūdino šiuos bendravimo socialinės funkcijos svarbiausius įgūdžius, į kuriuos būtina atkreipti dėmesį, ugdant sutrikusio intelekto vaikų bendravimą. Lavinamųjų klasių mokinių kalbos plėtojimas. Žymiai ir vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų ekspresyvusis žodynas gali būti pirmiausia plėtojamas atsižvelgiant į tokias grupes (A. ir E. Klernan). Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-30
DalykasSocialinio darbo referatas
KategorijaSocialinis darbas
TipasReferatai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis21.88 KB
Autoriusalijap
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDalia Šlapelienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Zymiai ir vidutiniskai sutrikusio intelekto vaiku kalbinio bendravimo ugdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 7 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Dalia Šlapelienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą