Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Socialinis darbas>Pradinės praktikos ataskaita: Valstybinio Socialinio Draudimo Fondas (SoDra), Ukmergės skyrius
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pradinės praktikos ataskaita: Valstybinio Socialinio Draudimo Fondas (SoDra), Ukmergės skyrius

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Tikslai: Gebėti diagnozuoti individo, grupės, bendruomenės socialinę problemą, analizuoti ir vertinti situaciją vadovaujant praktikos vadovui institucijoje. Gebėti numatyti problemų sprendimo strategijas, alternatyvas, analizuoti ir vertinti pagalbos veiksmingumą. Praktikos vietos analizė. Institucijos paskirtis. Paslaugų pobūdis. Valstybinio Socialinio Draudimo Fondo (VSDF) valdybos Ukmergės rajono teritorinis skyrius vykdo šias funkcijas. Bendradarbiavimas su socialiniais partneriais. Institucijų bendradarbiavimo schema. Darbo organizavimas. Teisinis pagrindas. Pensijų kaupimo sistemą reglamentuojantys teisės aktai. Lietuvos Respublikos (LR) vyriausybės nutarimai. Sprendžiamos socialinės problemos. Klientų problemos. Darbuotojai. Apibendrinimas. Darbas praktikos metu. Darbo eiga. Veiklos rezultatai ir savirefleksija. Išvados. Pasiūlymas. Priedai (3).

Ištrauka

Socialinis draudimas, kaip ir lemtis, lydi žmogų ilgiau negu visą jo gyvenimą – nuo dar negimusio kūdikio, kuris kartu su motina yra apdraustas, iki jau mirusio žmogaus, nes jį laidojęs asmuo gauna išmoką. Valstybinio socialinio draudimo sistema pagrįsta solidarumo principu: dirbantys žmonės, mokėdami įmokas, remia pensininkus, invalidus, bedarbius.
Taigi fondo biudžetas priklauso nuo įmokų, o įmokos - nuo valstybės ekonominės būklės, dirbančiųjų skaičiaus, darbo užmokesčio dydžio, pagaliau - nuo jas mokančiųjų sąžiningumo.
Atliekant praktiką "Sodros" skyriuje ir dirbant su vyresnio amžiaus žmonėmis ir asmenimis turinčiais negalią, esminis ir stipriausias problemos šaltinis - yra pats žmogus. Reikia stengtis žmogų suprasti ir įsijausti į klientui rūpimą situaciją, įtikinti klientą patikėti savo galimybėmis ir sugebėjimais, stiprinti pasitikėjimą savimi ir paremti.
Tikslai:
1) gebėti diagnozuoti individo, grupės, bendruomenės socialinę problemą, analizuoti ir vertinti situaciją vadovaujant praktikos vadovui institucijoje.
2) Gebėti numatyti problemų sprendimo strategijas, alternatyvas, analizuoti ir vertinti pagalbos veiksmingumą.
Uždavinai:
1) susipažinti su institucijos veikla, socialinio darbuotojo funkcijomis.
2) Gebėti įvardinti ir analizuoti socialines klientų problemas.
3) Gebėti išsiaiškinti priežastis, sukeliančias individo, grupės, bendruomenės socialines problemas.
4) Nustatyti operatyvios pagalbos poreikį.
5) Gebėti išsiaiškinti kliento, jo aplinkos ir specialistų komandos galimybes problemai spresti.
Pasirinkimo motyvai:Mano pasirinkimą atlikti praktiką VSDF lėmė tai, kad tai vienas iš iš aktualiausių man klausimų pastaruoju metu. Aš esu dirbanti, nors šiuo metu išėjusi dekretinių atostogų (auginu mažą vaiką) man įdomu kokias paslaugas ir socialines garantijas gali suteikti "Sodra". Man įdomu kokiu būdu skiriamos įvairios pašalpos, kompensacijos ir kokių dokumentų reikia joms gauti. Aš norėjau susipažinti su šios institucijos veikla, jos funkcijomis, nes galbūt ateityje tai bus mano nuolatinė darbo vieta. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-19
DalykasSocialinio darbo praktikos ataskaita
KategorijaSocialinis darbas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis42.24 KB
Autoriusvita
Viso autoriaus darbų160 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLekt. J. Kupriūnienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasSveikatos priežiūros ir socialinės rūpybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word praktikos ataskaita vsdf ukmerges skyriuje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą