Šperos.lt > Socialinis darbas > Švietimo ir mokymo sistema Lietuvoje. Pagrindinės plėtros tendencijos

Švietimo ir mokymo sistema Lietuvoje. Pagrindinės plėtros tendencijos

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Švietimo ištakos Lietuvoje. Lietuvos švietimo būklė šiandien. Globalizacijos iššūkis Lietuvai. Lietuvos švietimo siekiai. 2008 – 2009m. mokslo ir studijų pertvarkos plėtros tikslai. Vieni pagrindinių Lietuvos mokslo sistemos siekių. Švietimo ir ugdymo įstaigos. Ikimokyklinis ugdymas. Priešmokyklinis ugdymas. Bendrojo lavinimo mokyklos. Profesinis mokymas. Universitetinis mokymas. Koleginis ugdymas Lietuvoje.Nuotolinis mokymas. Pagrindinės nuotolinio mokymosi priemonių kategorijos. Nuotolinio mokymo tikslai. Priežastys, lėmusios nuotolinio mokymosi pasirinkimą. Nuotoliniu būdu gali mokytis visi, ypač kurie dėl įvairių priežasčių negali mokytis tradicinėje bendrojo lavinimo mokykloje. 2006–2008 metų mokslo sistemos poslinkiai. Mokymosi visą gyvenimą strategija Europos. Sąjungos integracijoje. Mokymosi visą gyvenimą programa. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 138.13 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą