Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Socialinis darbas>Vaiko gerovė Lietuvos Respublikoje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Vaiko gerovė Lietuvos Respublikoje

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Pagrindinės vaikų gerovės problemos. Institucijų atsakomybė už vaiko gerovę. Geriausiai ir blogiausiai įgyvendinami koncepcijos punktai. Kaip filosofija galėtų prisidėti įgyvendinant vaiko gerovę Lietuvoje? Išvados.

Ištrauka

Vaikas vystymosi psichologijoje – žmogus, esantis vaikystės fazėje. Teisiškai vaikas – pilnametystės nesulaukęs asmuo (Lietuvoje – iki 18 metų). Teisiniu požiūriu Lietuvoje manoma, jog vaikui svarbu: sveikas vystymasis, bendravimas su kitu tėvu ir giminėmis, teisė į orumą, asmeninį gyvenimą, asmens neliečiamybę, laisvas pažiūrų ir nuomonės reiškimas visais su juo susijusiais klausimais, teisė į mokslą, teisė į poilsį ir laisvalaikį, tinkamas teisės dirbti realizavimas, saugi socialinė aplinka. Atrodo, kad šeima ir vaikas neatskiriami dalykai, ją kiekvienas iš mūsų įsivaizduojame kaip dviejų tėvų (motinos, tėvo) ir jų vaikų modelį. Kalbant apie vaikus, išgirdus tokią sąvoką, kaip "Vaiko gerovė" daugeliui ji asocijuojasi su šeima, kuri rūpinasi, jog vaikas jaustųsi laimingas, mylimas, saugus, ir t.t., tačiau šioje sąvokoje slypi daug daugiau negu numanome. Anksčiau už vaiko gerovę buvo atsakingi tik jo tėvai. Šiuo metu Lietuvoje už vaiko gerovę atsakingi – ne tik tėvai, bet taip pat ir globos, mokymo įstaigų darbuotojai , o taip pat ir tam tikros institucijos. Taigi šiuo darbu artimiau susipažinsime su Lietuvos Respublikos nutarimu "Dėl vaiko gerovės valstybės politikos koncepcijos patvirtinimo. 2003 m. gegužės 20 d. Nr. IX-1569, Vilnius", kuriuo remiantis buvo parašytas darbas, o taip pat išsiaiškinsime tam tikrus vaiko gerovės ypatumus, kurie vyrauja LR.
Darbo pagrindinis tikslas – apžvelgti vaiko gerovę (jos ypatumus) valstybėje, kaip ši koncepcija veikia šiandieną teisiškai ir politiškai mūsų valstybėje.
Uždaviniai:
1. Aptarti pagrindines vaikų gerovės problemas (absoliutiniai, normatyviniai, santykiniai pavyzdžiai).
2. Apžvelgti institucijų, kurios yra atsakingos už vaiko gerovę Lietuvoje, paskirstymą.
3. Atskleisti šios koncepcijos punktus, kurie yra geriausiai ir blogiausiai įgyvendinami, šių problemų priežastis.
4. Ątsakyti į klausimą: "Kaip filosofija galėtų prisidėti įgyvendinant šią vaiko gerovės politikos koncepciją Lietuvoje?".
Darbo metodai:
1. Literatūros apžvalga
2. Dokumentų apžvalga
3. Internetinių puslapių apžvalga
4. Rezultatų apibendrinimas ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-05-03
DalykasSocialinio darbo namų darbas
KategorijaSocialinis darbas
TipasNamų darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14
Dydis29.55 KB
AutoriusDeimantė
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojasdoc. Dr. Dalija Snieškienė
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vaiko gerove Lietuvos Respublikoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 8 puslapiai 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • doc. Dr. Dalija Snieškienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą