Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Socialinis darbas>Atmintinė tėvams apie vaikų specialiųjų poreikių pažinimą ir jų tenkinimą
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Atmintinė tėvams apie vaikų specialiųjų poreikių pažinimą ir jų tenkinimą

Aprašymas

Specialiųjų poreikių asmenys. Specialusis ugdymas – specialiųjų poreikių asmenų mokymas, lavinimas bei vertybinių nuostatų formavimas. Specialieji ugdymosi poreikiai. Ankstyvasis amžius (nuo gimimo iki 3 metų). Ikimokyklinis amžius. Mokyklinis amžius. Specialiojo ugdymo organizavimas. Specialiųjų poreikių asmenų ugdymo formos Vaiko specialieji mokymosi poreikiai bendrojo lavinimo mokykloje.

Ištrauka

Kiekvienas žmogus - tai galimybė. Pasaulyje nerasime visai panašių išvaizda, juo labiau charakteriu, mąstymu, gabumais, žmonių. Kiekvienas vaikas yra savitas ir galintis kitų gyvenimą nuspalvinti šviesiomis spalvomis, tik reikia jiems padėti atsiskleisti, padrąsinti, rūpintis, o svarbiausia mylėti.

Specialiųjų poreikių asmenys - tai vaikai ir suaugusieji, dėl įgimtų ir įgytų sutrikimų, turintys ribotas galimybes dalyvauti ugdymo procese, visuomenės gyvenime.

Specialusis ugdymas – specialiųjų poreikių asmenų mokymas, lavinimas bei vertybinių nuostatų formavimas, pripažįstant šių asmenų gebėjimus ir galias.
Specialiojo ugdymo reikia todėl, kad šie vaikai labai skiriasi nuo daugumos vaikų vienu ar keliais tokiais požymiais. Specialiųjų poreikių vaikai gali turėti komunikacijos bei specifinių pažinimo sutrikimus, ribotą ar sutrikusį intelektą, taip pat įvairių regėjimo ir klausos, judesio ir padėties, kompleksinius sutrikimus, emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimus, lėtinius somatinius ir neurologinius sutrikimus.


Specialieji ugdymosi poreikiai – pagalbos ir paslaugų reikmė, atsirandanti dėl to, kad ugdymo ir saviugdos reikalavimai neatitinka specialiųjų poreikių asmens galimybių.

Labai svarbu tėvams žinoti specialiuosius ugdymo(si) poreikius įvertinančias institucijas.

Asmens specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimo tikslas – nustatyti pagalbos ir paslaugų reikmes siekiant sudaryti specialiųjų poreikių asmenims optimalias ugdymo ir ugdymo(si) sąlygas.
Nuo gimimo iki 3 metų vaikų specialiuosius ugdymo poreikius įvertina ankstyvosios reabilitacijos tarnybos specialistų komanda.
Vaikų nuo gimimo iki 3 metų, nelankančių ankstyvosios reabilitacijos tarnybos, asmenų nuo 3 iki 21 metų specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimą atlieka:

1. Švietimo įstaigos specialiojo ugdymo komisija (SUK) atlieka pradinį įvertinimą asmenų, ugdomų švietimo įstaigose;
2. Savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba įvertina asmenys (PPT), kurie yra neugdomi švietimo įstaigose ir ugdomi bendrojo ugdymo įstaigose bei namuose.
3. Miesto pedagoginė psichologinė tarnyba ir Švietimo ir mokslo ministerijos Pedagoginio psichologinio centro skyrius atlieka nuodugnų įvertinimą asmenų, kurie yra ugdomi specialiojo ugdymo įstaigose.
4. Švietimo ir mokslo ministerijos Pedagoginis psichologinis centras.
5. Moksleivių, ugdomų bendrojo lavinimo mokyklose, kalbos ir komunikacijos sutrikimus įvertina mokykloje dirbantis logopedas.
6. Jei švietimo įstaigoje nėra specialiojo ugdymo komisijos, o vaikas turi ugdymo(si) sunkumų, įstaigos vadovas, gavęs tėvų (ar vaiko globėjų) sutikimą kreipiasi į pedagoginę psichologinę tarnybą dėl vaiko specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimo ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-05-17
DalykasSocialinio darbo namų darbas
KategorijaSocialinis darbas
TipasNamų darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis276.12 KB
Autoriusoksana
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2012 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasEdukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Atmintine tevams apie vaiku specialiuju poreikiu pazinima ir ju tenkinima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 14 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2012 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą