Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Socialinis darbas>Pokalbio ypatumai socialiniame darbe
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pokalbio ypatumai socialiniame darbe

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Socialinio darbo samprata. Socialinis darbas – kaip profesinė veikla. Socialinio darbo tikslai, funkcijos, sritys. Klientas – kaip esminis socialinio darbo pagalbos veiklos objektas. Pokalbis socialiniame darbe. Pokalbio sąlygos. Pokalbio kompetencijos. Klausymas. Klausinėjimas. Stebėjimas. Pokalbio etapai. Išvados.

Ištrauka

Šiandieninėje nuolat skubančioje visuomenėje vis dažniau ir dažniau dėmesys yra skiriamas bendravimui, kuris padeda "garbingai elgtis ir nuoširdžiai pasidalinti savo žmogiškomis problemomis bei rūpesčiais, <...> išsaugoti savo integralumą, puoselėti savivertę, nepaliaujamai stiprinti ryšį su savimi ir kitais" (Satir V., 2004, p. 13). Bendravimas užima labai svarbią vietą kasdieniniame mūsų gyvenime. Pokalbio metu ne tik perduodame ar priimame informaciją, bet kartu ir patenkiname vieną iš svarbiausių, psichologo A. Maslow išskirtų, žmogaus poreikių – bendrauti (Myers D. G., 2000, p. 403). Neretai žmonės, nepatenkinę ar ne visiškai patenkinę šį poreikį, jaučiasi nelaimingi.
Tačiau svarbi bendravimo reikšmė atsiskleidžia ne tik kasdieniniuose pokalbiuose, įtakojančiuose bendrą psichologinę žmogaus savijautą, bet ir tam tikroje profesinėje veikloje. Viena iš tokių profesijų yra socialinis darbas, kurio esmė yra "sustiprinti žmogaus prisitaikymo prie aplinkos sugebėjimus, atstatyti ryšius su bendruomene, padedant jam integruotis į visuomenę ir skatinant pilnavertiškesnį žmogaus socialinį funkcionavimą" (Kučinskas V., Kučinskienė R., 2000, p. 218). Johnson L. C. teigimu "socialinio darbo dėmesio centre – darbuotojo ir kliento bendravimas" (Johnson L. C., 2003, p. 115). Vadinasi, pokalbį galime laikyti kaip pagrindinį socialinio darbuotojo priemonę, padedančią susipažinti su klientu ir jo situacija, skatinantį problemos sprendimą, įgalinant klientą ir kuriantį tarpusavio pasitikėjimą tarp kliento ir darbuotojo.
Taigi, šiame darbe, remsiuosi Almonaitienės J., Johnson L. C., Kavaliauskienės V., Leliūgienės I. bei kitų autorių, kurie savo mokslinėje veikloje didelį dėmesį skiria bendravimo, socialinio darbo bei jų santykio analizavimui, darbais.
Darbo objektas: pokalbio ypatumai socialiniame darbe.
Darbo tikslas: atskleisti pokalbio ypatumus socialiniame darbe.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti socialinio darbo sampratą;
2. Aptarti klientą kaip esminį socialinio darbo pagalbos veiklos objektą;
3. Apibūdinti pokalbio specifiką socialiniame darbe;
4. Patyrinėti pasirengimo pokalbiui su klientu socialiniame darbe charakteristikas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-13
DalykasSocialinio darbo kursinis darbas
KategorijaSocialinis darbas
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai17 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis50.4 KB
AutoriusViktorija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. V. Kavaliauskienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSveikatos mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pokalbio ypatumai socialiniame darbe [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Doc. dr. V. Kavaliauskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą