Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Socialinis darbas>Dailės terapijos metodo reikšmė, dirbant su autizmu sergančiais vaikais
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dailės terapijos metodo reikšmė, dirbant su autizmu sergančiais vaikais

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Autizmo sutrikimas. Autizmo sapratos raida. Autizmo priežasčių aiškinimo apžvalga. Autistiško vaiko elgesys. Šeimų, auginančių autistą vaiką, psichosocialinės problemos. Patarimai, kaip bendrauti su autistu. Dailės terapijos metodo taikymas autizmu sergančiam vaikui. Dailės terapijos istorija. Dailės terapijos praktinis taikymas. Socialinio darbuotojo vaidmuo. Išvados.

Ištrauka

Autizmo tema, viena aktualiausių temų mūsų visuomenėje. Vis dažniau domimasi autizmo sutrikimą turinčių vaikų šeimos nariais, jų požiūriu, išgyvenimais, tarpusavio santykiais, tiriamas vaiko su sunkia negalę poveikis kitiems šeimos nariams, įvertinamas stresas, kurį patiria šeima, ieškoma tinkamų pagalbos būdų. Šeimos, auginančios vaikus autistus, susiduria su daugybę psichologinių, pedagoginių ir socialinių sunkumų. Todėl labai svarbu žinoti, kaip padėti tėvams ir pačiam vaikui (Ulevičiūtė R., 2005)
Autizmas yra vienas sunkiausiųjų vaikų raidos sutrikimų. Autizmo simptomai sąlygoja raidos sutrikimą ir nukrypimus, apimančius daugelį vaiko psichikos funkcionavimo sričių. Daugumos autizmui būdingų sutrikimų negalima pakeisti, tačiau, atsižvelgiant į autistų pojūčių, suvokimo, mąstymo, jausmų individualius ypatumus, galima rasti konstruktyvius, nuolat kylančių bendravimo ir elgesio sunkumų sprendimo būdus, padėti vaikui tapti kiek įmanoma savarankiškesniu, tinkamai ir kūrybingai pritaikyti turimus sugebėjimus suteikti kasdieniniam gyvenimui džiaugsmo ir prasmės (Lesinskienė S., Pūras D., Kajokienė A., Šenina J., 2001).
Darbo su vaikais autistais sekmė – dailės terapijos metodas. Jeigu neegzistuotų dailės terapijos, vaikui su autizmu būtų sunku tapti savarankiškesniam, išugdyti kasdieninio gyvenimo įgūdžius, sumažinti nerimą, įtampą, elgesio sutrikimus. Nebūtų galimybės išreikšti savo vidinius konfliktus, nesuvoktus jausmus. Tėvam būtų sunku bendrauti su savo vaiku, autistams reikalingas vaizdinis pademonstravimas, be piešinių vaikas nemoka įsijausti į kito žmogaus būseną, iš mimikos jis nesupranta, kad elgiasi netinkamai. Tad vaikui efektyvesnė pagalba yra įtraukus ir tėvus į bendrą ir aktyvią dailės terapija (Brazauskaitė, 2004).


Kursinio darbo tikslas – atskleisti dailės terapijos reikšmę, dibant su autizmu sergančiais vaikais.

Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti šeimos auginančią autistą vaiką, psichosocialinės problemas;
2. Išskirti dailės terapijos taikymo būdus;
3. Apibūdinti socialinio darbuotojo vaidmenis dailės terapijos procese. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-11-04
DalykasSocialinio darbo kursinis darbas
KategorijaSocialinis darbas
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai23 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis49.35 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRutkauskienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dailes terapijos metodo reiksme dirbant su autizmu serganciais vaikais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Rutkauskienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą