Šperos.lt > Socialinis darbas > Žymiai ir vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų kalbinio bendravimo ugdymas

Žymiai ir vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų kalbinio bendravimo ugdymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Bendravimas. Kalbos supratimas. Sakytinė kalba. Apibendrinimas. Bendravimo ir kalbos ugdymo bendrieji bruožai. Ch. Kiernan, B. Reid apibūdino šiuos bendravimo socialinės funkcijos svarbiausius įgūdžius, į kuriuos būtina atkreipti dėmesį, ugdant sutrikusio intelekto vaikų bendravimą. Lavinamųjų klasių mokinių kalbos plėtojimas. Žymiai ir vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų ekspresyvusis žodynas gali būti pirmiausia plėtojamas atsižvelgiant į tokias grupes (A. ir E. Klernan). Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

7 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 21.88 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą