(2 puslapiai)
Savęs vertinimas. Šeima. Vidinės savybės. Mokslai mokykloje. Studijos universitete. Priklausomybė nuo tėvų. Bendravimas su kitais. Skaityti daugiau(787 darbai)
(2 puslapiai)
Savęs vertinimas. Šeima. Vidinės savybės. Mokslai mokykloje. Studijos universitete. Priklausomybė nuo tėvų. Bendravimas su kitais. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Darbas anglų kalba. Ataskaita: Neįgaliųjų teisių konvencija. Human Rights are very important for all community. Persons with disabilities should have equal possibilities and could use all supplies of community – they should have possibility to educate, apply all news technologies, should get all health care services and social welfare services, should participate in sports occupations too. There are a lot of opinions about the right of disabled people. There are a piece of legislation of disabled people in Lithuania. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Filomenos Taunytės knygos "Laimingas senelių gyvenimas" santrauka. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Problema: 70 metų neįgalus vyras gyvena Kauno rajone sename bendrabutyje, ketvirtame aukšte, vyras sunkiai vaikšto ir iš namų neišeina, gyvena apsileidęs, pas asmenį į namus dažnai renkasi benamiai kurie girtauja. Su dukterimi vyras susipykęs, daugiau artimųjų neturi. Hipotezės. Informacijos rinkimas. Gauta informacija. Informacijos analizė. Analizė. Išvados. Tikslai. Planas. Plano vykdymas. Plano įvertinimas. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Vertybių samprata. Vertybių reikšmė socialinio darbo praktikoje. Vertybių ir principų sistemos. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Įvadas – kodėl pasirinkau šią įstaigą. Jonavos vaikų globos namai. Pabaiga. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Problemos sprendimas pagal 7 etapus. Susirūpinusi mokykla susisiekė su socialiniu darbuotoju, kad 9 klasės mokinys Marius Grigas mokykloje pasirodo labai retai. Jis uždaras, nesikalba su mokytojais apie problemas, matosi, kad tėvai neturi pinigų, nes paauglys vaikšto vis su tais pačiais suplyšusiais drabužiais, neturi nei kuprinės, nei sąsiuvinių. Preliminarus problemos formulavimas. Informacijos rinkimas ir atranka. Informacijos analizė. Plano rengimas. Plano įgyvendinimas. Plano vertinimas. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Darbas vokiečių kalba. Lytinis švietimas ir socialinis darbas. Wer klärt über Sexualverhalten auf? Sind z.b. Schulen oder andere Institutionen an der Sexualaufklärung von Jugendlichen beteiligt? Kas paaiškina apie lytinius santykius? Ar dalyvauja mokyklos bei kitos institucijos jaunuolių lytiniame švietime? Welche Schutzmaßnahmen/ Verhütungsmaßnahmen werden empfohlen? Welche Verhütungsmaßnahmen (z.B. Kondome; "Pille") sind (für Jugendliche) zugänglich? Kokios apsaugos priemonės yra rekomenduotinos? Kurios iš jų (pvz., prezervatyvai, kontraceptikai) yra prieinami jaunuoliams? Schwangerschaftsabbruch: Welche gesetzlichen Regelungen zum Schwangerschaftsabbruch gibt es? Ist eine Abtreibung in bestimmten Fällen erlaubt bzw. straffrei? Sind die bestehenden Regelungen gesellschaftlich umstritten? Nėštumo nutraukimas: kokie egzistuoja teisiniai aktai, reglamentuojantys nėštumo nutraukimą? Ar tam tikrais atvejais abortas nėra nelegalus veiksmas? Ar egzistuojančioms nuostatoms neprieštarauja visuomenė? Infektion und Krankheit (z.B. Syphillis; HIV; AIDS): Inwiefern werden die Infektionsrisiken thematisiert? Ist die Stigmatisierung von HIV-Infizierten/AIDS-Kranken vorherrschend? Ist die medizinische und die soziale Versorgung von HIV-Infizierten bzw. AIDS-Kranken sicher gestellt? Welche Aufgaben nimmt die Soziale Arbeit in diesem Kontext wahr? Infekcijos ir ligos (sifilis, ŽIV, AIDS): kaip dažnai kalbama apie užsikrėtimo infekcijomis riziką? Ar neigiamas požiūris į AIDS ir ŽIV infekuotuosius yra vyraujantis? Ar AIDS ir ŽIV infekuotiesiems yra garantuota medicinos bei socialinė apsauga? Kokius uždavinius šiame kontekste kelia sau socialinis darbas? Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Darbas remiantis Antuano de Sent-Egziuperi knyga "Mažasis princas". Kūrinio siužetas. Kūrinio pritaikomumas socialiniam darbui. Kūrinyje aukštinamos vertybės. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Antuano de Sent-Egziuperi knygos "Mažasis princas" refleksija. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Darbo autoriaus savianalizė. Mano požiūris į save. Motyvacija. Vertybės. Temperamentas. Savęs vertinimas. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Situacija. Situacijos įvertinimas ir analizė. Situacijos konkretus įvertinimas. Galutinių ir tarpinių tikslų numatymas. Veiksmo planavimas. Vykdymas. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Esė: Kokios priežastys paskatina jaunus žmones nusikalsti? Nusikaltimas. Didelę įtaka turi šeima. Nesirūpinimas savo vaikų auklėjimu. Nusikaltimas prieš savo valią. Smurtas. Netinkamas laisvalaikis ir vaikų neužimtumas. Internetas. Kompiuteriniai žaidimai. Televizija. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Situacija: Į Priklausomybės ligų centrą buvo nukreiptas 30 metų vyras, kuris jau antrą kartą šį mėnesį buvo neblaivus atvežtas į nakvynės namus. Įvertinimas. Šeimos stipriosios pusės. Šeimos silpnosios pusės. Poreikių nustatymas. Problemos įvertinimas. Situacijos sprendimas taikant problemos sprendimo modelį. Apibendrinimas. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Užduotis: socialinio darbuotojo ir jo kliento interviu. Interviu tikslas: sužinoti daugiau informacijos apie kliento šeimą. Lentelė: Interviu tiesioginė kalba, Kliento neverbalinė kalba, Studento jausmai, mintys. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Asmuo. Informacija. Šeima. Išsimokslinimas ir darbo patirtis. Skirtumai. Aplinkos veiksniai. Rūpestis, poreikis, problema. Pagalbos pranašumai ir trūkumai. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Socialinis darbas praktikantams. Atvejo analizė. Vaikinas 17 metų vaikų krizių centre. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Socialinės pedagogikos tikslai, priemonės. Socialinės pedagogikos ir kitų mokslų ryšiai. Socialinio pedagogo veikla. Profesinės savybės. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Ar ilgai dar leisime alkoholiui skverbtis į mūsų visuomenę?! Jaunimo alkoholio vartojimo kultūra. Alkoholizmas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Rizikos grupės mokinių skaičius ir amžius. Rizikos grupės mokinių ugdymo vietos vidaus aplinka. Rizikos grupės mokinių ir jų ugdytojų santykiai. Rizikos grupės mokinių tarpusavio santykiai. Rizikos grupės taisyklės. Renginių lankomumas. Rizikos grupės laisvalaikis, bendra popamokinė veikla. Rizikos grupės mokinių emocijų ir elgesio sutrikimų atvejai. Rizikos grupės mokinių tėvų socialinis statusas. Rizikos grupės ugdytojų ir tėvų ryšiai. Rizikos grupės ryšiai su visuomene. Skaityti daugiau