(4 puslapiai)
Ar ilgai dar leisime alkoholiui skverbtis į mūsų visuomenę?! Jaunimo alkoholio vartojimo kultūra. Alkoholizmas. Skaityti daugiau(787 darbai)
(4 puslapiai)
Ar ilgai dar leisime alkoholiui skverbtis į mūsų visuomenę?! Jaunimo alkoholio vartojimo kultūra. Alkoholizmas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Asmuo. Informacija. Šeima. Išsimokslinimas ir darbo patirtis. Skirtumai. Aplinkos veiksniai. Rūpestis, poreikis, problema. Pagalbos pranašumai ir trūkumai. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Situacijos aprašymas. Situacijos interpretacija. Individualios patirties refleksija. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Statistiniai duomenys apie pataisos inspekcijas. 2002m. statistiniai duomenys apie pataisos inspekcijas. 2003m. statistiniai duomenys apie pataisos inspekcijas. Nuteistųjų resocializacija. Nuteistųjų integracijos į visuomenę programa. Socialinės reabilitacijos programos. Kauno miesto ir rajono pataisos inspekcijos. vykdoma nuteistųjų resocializacija. Išvados. Skaityti daugiau(39 puslapiai)
Įvadas. Tikslas – teoriniu ir praktiniu požiūriu išanalizuoti asmenų, turinčių priklausomybę nuo alkoholio, socialinių paslaugų poreikį. Priklausomybė nuo alkoholio ir galimi pagalbos būdai. Alkoholizmo priežastys ir pasekmės. Asmenų, turinčių priklausomybę nuo alkoholio, įtaka šeimos nariams. Priklausomybių gydymo būdai. Socialinio darbuotojo pagalba asmenims, priklausantiems nuo alkoholio. Socialinio darbuotojo vaidmenys pagalbos procese. Socialinių paslaugų sistema asmenims, turintiems priklausomybę nuo alkoholio. Socialinių paslaugų klasifikacija. Socialinės paslaugos stacionarinio gydymo metu. Socialinės paslaugos ambulatorinio gydymo metu. Socialinių paslaugų asmenims, turintiems priklausomybę nuo alkoholio, poreikio tyrimas Panevėžio psichikos sveikatos centre. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė. Respondentų socialinė – demografinė charakteristika. Psichikos sveikatos centre (PSC) teikiamos paslaugos, asmenims, turintiems priklausomybę nuo alkoholio. Socialinių paslaugų įvairovės svarba asmens sveikimo procese. Šeimos įtaka asmenų, turinčių priklausomybę nuo alkoholio, sveikimo procese. Išvados. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Bendruomenės ir jų įtaka augančiam vaikui. Bendruomenės samprata bei reikšmė. Šeima kaip bendruomenė. Mokykla kaip bendruomenė. Bendraamžių bendruomenė. Rizikos veiksniai. Šeima, kaip rizikos veiksnys. Žiniasklaida. Gatvės vaikai. Prevencinė veikla. Mokykla kaip prevencinė priemonė. Vaikų užimtumo centrai. Europos Sąjungos prevencinė veikla. Išvados. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Asociali asmenybė ir savęs vertinimas. Slaugytojas ir asocialus pacientas. Bendravimo ypatumai. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Specialiųjų poreikių asmenys. Specialusis ugdymas – specialiųjų poreikių asmenų mokymas, lavinimas bei vertybinių nuostatų formavimas. Specialieji ugdymosi poreikiai. Ankstyvasis amžius (nuo gimimo iki 3 metų). Ikimokyklinis amžius. Mokyklinis amžius. Specialiojo ugdymo organizavimas. Specialiųjų poreikių asmenų ugdymo formos Vaiko specialieji mokymosi poreikiai bendrojo lavinimo mokykloje. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Atvejo studijos schema: mergaitės įvaikinimo procesas iš sutrikusio vystymosi kūdikių namų. Pirminis kontaktas (tikslas, sąlygos, gauta informacija). Informacijos gavimo būdas. Gauta informacija. Informacijos sistemos ir analizė. Reikalinga papildoma informacija. Probleminės situacijos nustatymas. Pagrindinių tikslų ir uždavinių nustatymas. Pasirinkti informacijos rinkimo būdai (argumentai). Taikytų informacijos būdų apžvalga. Paramos modelio numatymas (prioritetai, ištekliai). Paramos modelio realizavimas. Socialinio darbo metodų (individualus socialinis darbas, socialinis darbas su šeima, socialinis darbas grupėje, socialinis darbas bendruomenėje). Socialinio darbo praktikos modelių taikymas (argumentai). Išteklių sutelkimas paramai. Paramos eigos vertinimas. Suteiktos paramos rezultatų analizė. Apibendrinimas. Iškilusios problemos, nesėkmės, jų priežastys. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Atvejo identifikavimas. Naudodamiesi įvertinimo principais socialinis darbuotojas lengviau identifikuos Gitanos B. poreikius, pageidavimus ir stiprybes. Problemos formulavimas yra paramos planavimo ir įvertinimo pagrindas. Formuluojant problema būtina nustatyti kas trukdo tenkinti poreikius. Problemų įvardijimas iš klientės pusės. Problemų įvardijimas iš socialinio darbuotojo pusės. Šeimos ir jos situacijos žemėlapis. Situacijos pagalbos planavimas. Problemos pagrindiniai tikslai. Priemonės, kurių dėka būtų galima spręsti problemą. Sukonkretinti užduotis. Sutartis. Intervencijos plano sudarymas. Intervencijos ataskaita. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Marijos ir Domo atvejo analizė remiantis R. Rousseau socialinio tinklo tyrimo schema. Atvejo aprašymas. Tinklų pobūdis. Intervencijos hipotezės ir tinklo mobilizacija. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Atvejo aprašymas. Teorinė socialinės problemos apžvalga. Kliento problemos tyrimas, įvertinimas, apibrėžimas. Kliento problemos sprendimo planas. Kliento problemos sprendimo rezultatų įvertinimas. Baiga. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Situacija. Socialinis tyrimas: šeima. Reikiama nurodyti agentūrai informacija. Šeima kaip sistema. Šeimos struktūra. Šeimos funkcionavimas. Ekožemėlapis. Šeimos raidos istorija. Genograma. Rūpestis, poreikis, problema. Pranašumai ir trūkumai patenkinti poreikius. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Atvejis (girtuokliavimas namuose). Atvejo įvertinimas. Kliento situacijos įvertinimo etapai. Apibendrinimas. Schema. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Atlieku praktiką Druskininkų savivaldybės socialinių paslaugų centre su rizikos šeimomis. Anamnezė. Diagnozė. Problema: Vilma nesirūpina vaiku, neturi socialinių įgūdžių, nepriima socialinės darbuotojos pagalbos. Tokią problemą mato ir Rimas, ir aš, ir socialinė darbuotoja, taip pat tokią pačią problemą mato ir vaikų teisės apsaugos tarnyba. Pagalbos planavimas. Intervencija. Įvertinimas. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Preliminarus problemos formulavimas: Karolinai dabar yra 13 metų, ji gyvena su savo seneliais (motina gyvena užsienyje), Karolinos seneliai mėgsta išgerti. Išankstinių problemos esmės prielaidų formulavimas. Informacijos rinkimas ir atranka. Informacijos analizė. Plano rengimas. Plano įgyvendinimas. Plano vertinimas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Socialinis darbas praktikantams. Atvejo analizė. Vaikinas 17 metų vaikų krizių centre. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Situacija: Į Priklausomybės ligų centrą buvo nukreiptas 30 metų vyras, kuris jau antrą kartą šį mėnesį buvo neblaivus atvežtas į nakvynės namus. Įvertinimas. Šeimos stipriosios pusės. Šeimos silpnosios pusės. Poreikių nustatymas. Problemos įvertinimas. Situacijos sprendimas taikant problemos sprendimo modelį. Apibendrinimas. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Atvejo aprašymas: šeima nesirūpina vaikais. Atvejo įvertinimas. Pagalbos projektas. Taigi, iškėlus pagrindines intervencijos hipotezes, galima formuluoti ir galutinį pagalbos proceso tikslą – padėti išmokti Algirdui ir Marijai būti tėvais. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įžanga. Informacija apie klientą. Priežastys, dėl kurių buvo įtrauktas socialinis darbuotojas. Situacijos tyrimas. Kliento sistemos funkcionavimas. Duomenys apie šeimos sistemą ir jos funkcionavimą, kliento vietos šeimoje supratimas. Fizinis kliento funkcionavimas. Emocinis kliento funkcionavimas. Intelektualinis kliento funkcionavimas. Kliento poreikiai, troškimai. Kliento stipriosios pusės, gebėjimas spręsti problemas. Problemos identifikavimas. Anksčiau gautos informacijos analizė ir apibendrinimas. Įspūdžiai. Problemų įvardijimas iš kliento pusės. Problemų įvardijimas iš socialinio darbuotojo pusės. Problemų įvardijimas kitų asmenų, dalyvaujančių kliento problemos tyrime ir sprendime. Problemų klasifikacija ir pagrindimas pagal jų prioritetus. Nuoseklus intervencijos planas. Kokia įtaka buvo daroma intervencijos metu. Pirminiai žingsniai, kurių buvo imtasi sprendžiant problemą. Sekantys intervencijos žingsniai. Intervencija. Vertinimas. Skaityti daugiau